Általános szerződési feltételek

 

Üdvözöljük honlapunkon! 

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

A Szolgáltató adatai:

Név:                                       Sinkron Market Kft.

Székhely:                              6720 Szeged, Arany J. u. 9.

Levelezési cím:                      6720 Szeged, Arany J. u. 9.

Cégjegyzékszám:                  Cg.06-09-011107 

Adószám:                              13891802-1-06

Képviselő:                             Kovács Zoltán

Telefonszám:                        +36209508702

E-mail:                                  info@coinportfolio.hu

Honlap:                                 www.coinportfolio.hu

Bankszámlaszám:                 10300002-10321139-49020012

Tárhelyszolgáltató adatai

Név:                                       Litofilm Kft.

Székhely:                               6722 Szeged, Lechner tér 12.

Elérhetőség:                          info@litofilm.hu, +36-62/541-049

 

 

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

 

A honlap használata, a vásárlás menete

  1. Az Ügyfél a megvásárolni kívánt szolgáltatást a webshop oldalon található „KOSÁRBA RAKOM” gomb megnyomásával helyezheti a kosárba. A kosár oldalon ellenőrizheti a megvásárolni kívánt szolgáltatások adatait. A piros „X” ikon segítségével törölhet szolgáltatást a kosárból.
  2. A megrendelő adatai valamint a számlázási adatok hiánytalan kitöltése, az Általános szerződési feltételek elfogadása után válassza ki a kívánt fizetési módot.
  3. Nyomja meg a „VÁSÁRLÁS”
  4. Szolgáltató a megrendelés elküldését követően e-mail visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt szolgáltatás leírását és annak értékét valamint a fizetési információkat.

 

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt szolgáltatásoknak, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „VÁSÁRLÁS” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Ön a „VÁSÁRLÁS”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát.  A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

 

Fizetési módok

 

Banki átutalás

A megrendelés ellenértékének kiegyenlítése a megrendelést követően megküldött díjbekérő alapján történik. Amennyiben rendelkezik bankszámlával bármely banknál, az átutalást az MKB Banknál vezetett 10300002-10321139-49020012 számlaszámunkra kell teljesíteni. Számlatulajdonos: Sinkron Market Kft. Az előre fizetést megteheti készpénzes befizetéssel is, bármely MKB Bank fiókban.

 A szolgáltatás tárgya

 

  1. A Szolgáltató (Sinkron Narket Kft.) digitális adatcsomag beszerzését valamint képzések értékesítését végzi, mely szolgáltatások a webshop-on keresztül megvásárolhatók.

 

  1. Ön a webshop-on keresztül a vásárlási folyamat végén a „VÁSÁRLÁS” gomb megnyomásával véglegesíti vásárlási szándékát a webshop-ban található valamely digitális adatcsomag megvásárlására vagy valamelyik képzés megvásárlására vonatkozóan.

 

  1. A Szolgáltató köteles Önt tevékenységéről és az ügy állásáról tájékoztatni, különösen, ha a felmerült új körülmények az utasítások módosítását teszik indokolttá.

 

  1. A webshop-on keresztül vásárolt követelés beszerzésére vonatkozó vételárat és/vagy a képzésre vonatkozó vételárat az Ügyfél a Szolgáltató, Sinkron Market Kft. MKB Banknál vezetett 10300002-10321139-49020012 számú bankszámlájára történő átutalással tudja teljesíteni. 

    

  1. A Szolgáltató köteles a szerződésben megjelölt követelést 12 munkanapon belül az Ügyfél felé teljesíteni. A teljesítés feltétele az Ügyfél követelés átruházásra vonatkozó információ biztosítása a Szolgáltató részére.  Amennyiben az Ügyfél adatközlési kötelezettségének nem, vagy késve tesz eleget, úgy a teljesítés időpontjáért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

 

  1. A teljesítésig a Sinkron Market Kft. az Ügyfél követelését az Ügyféllel szembeni kötelezettségnek tartja nyilván.

 

  1. Teljesítéskor az Ügyfélkövetelése megszűnik.

 

  1. Képzés vásárlása esetén az Ügyfél részt vehet a webshopban kiválasztott és megvásárolt Sinkron Market Kft. által tartott tanfolyamon.

 

  1. A tanfolyam részleteiről (pontos helyszín, kezdési időpont stb.) a Szolgálató visszaigazoló e-mail-ben értesíti az Ügyfelet.

 

Adatkezelés

A Felhasználó a regisztrációval kifejezetten elfogadja, hogy adatai bekerülnek a Szolgáltató adatbázisába. Az adatokat a Szolgáltató a hatályos jogszabályok szerint kezeli, azokat harmadik fél számára nem adja ki. A Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató, Sinkron Market Kft.  az adatait saját üzleti céljaira (marketing megkeresések, akciók, új termékek vagy szolgáltatások) felhasználja. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy írásos kérelem formájában kérheti adatai törlését a Szolgáltató adatbázisából, ami ebben az esetben haladéktalanul megtörténik.

Egyéb feltételek

A regisztrációval a Felhasználó az üzletszabályzatot elfogadja.  A Szolgáltató fenntartja a jogot ezen üzletszabályzat megváltoztatására. A módosításról rövid felhívás formájában a Szolgáltató weboldalának üzenő falán tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően bármely Szolgáltatás használatával a Felhasználó elfogadja a Szabályzat módosítását. A szolgáltatás csak jelen üzletszabályzat elfogadása esetén lehetséges.

  1. március 22.